سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

یادداشت های هویج

روزها می گذره و ذره ای از علاقه من به سیبم کم که نمیشه زیادتر هم میشه. من به این نتیجه رسیدم که تو این دنیای وانفسا من نوعی به یه تکیه گاه محکم نیاز دارم.

البته هممون فکر می کنیم که داریم. ولی بعد که روش متمرکز می شیم می بینیم که نه. این اون نیست. هی ضربه می خوریم. این را واسه خودمون شکست می دونیم. اه دیدی باز سرم گول رفت.

اما حالا بعد از چندین سالی که از عمر سیب و هویج می گذره کاملا مطمئن شدم که سیب تنها تکیه گاه و هم راه اول و آخر منه. چرا که تو سختی و راحتی. خوشی و ناراحتی همیشه با منه. چرا که سیبمه.

سیب میوه بهشته. سیب درمون درد. سیب عشق هویجه. سیب خوشمزه ترین میوه دنیاست.

سیب من... همیشه شاد باشی پیش هویجت.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عارفه جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام هویج کوچولو جون
از خدا بخواه که هیچ وقت تو رو بدون سیب کوچولو تنها نذاره.
سیب کوچولو خیلی ماهههههههههههههههههههههههههه
شاد باشین دو تایی
بای بای

آزاده شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ http://callmyname.blogsky.com

دست من نیست اگه دنیای من مثه دنیای شما قشنگ نیست.. اون حرفا رو واسه دلم میزنم که یادم باشه.. که کمتر بشکنم.. که باور کنم فراموشش شدم... که دلم با شنیدن اسم بهار نگیره.. دعا کن بهار اگه اومد فقط بارونی باشه وگرنه نمیدونم چطوری زنده باشم..
دست من نیست اگه..

سمیه و علی دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://kolbeyema.blogsky.com/

سلام
خوفین
ببین ما به شما سر زدیم
و لینک هم که خیلی وقته کردیم
هر دو مواظب هم باشین
قدر روزهای خوش رو بدونین
دوستون داریم
عسلک هم به خاله جون سیبش و عمو جون هویج سلام
سلام میرسونه
شاد و خرم باشین

توت کوشمولو دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

شناااااااااااااااام عزیزممممممم!!

وایییییییییییی این هویجی چه همه رمانتیکه :دیییییی

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بووووووووووووووووووووووووس

من که امتحانات دمار از روزگارم در اورده :دییییی

برم دیگه فردا امتیانه جغرافی دارم !!

تاتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد