سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

دوستت دارم

 

                           

روزها پشت سر هم میگذرن... کی میدونه چقدر دیگه با همیم؟؟؟

ترس تموم شدن این خوشی ها ، همیشه وجودمو میلرزونه...

 

هویجم...

فکر نمیکنم هیچ کس به جز ما، قدر این با هم بودن و بدونه... قدر تک تک لحظه هامونو میدونم...

نگاه مهربونت...

خنده شیرینت...

دست همیشه گرمت...

قلب پاکت...

 

آخه از کدومش بگم...؟؟؟؟ مگه یکی دوتاس!!!!!!!!

تو دنیای بی رحم زندگی... قشنگ تر از تو هیچ چیز ندیدم.

قشنگی مثل...

آب پاک و زلال..

مثل شکوفه سیب...

مثل یه نسیم خنک تو تابستون...

مثل یه بوسه...

مثل خودت!

مثل خودت!

مثل خودت!

.

.

.

 

بزار که مال تو باشم                  من پرو بال تو باشم

تموم لحظه های عمر                 فکر و خیال تو باشم

 

 

عشق هویجی

هویج مینویسه:

 

به قول سیب کوچولو بعد از ۱۰۰سال هویجه میخواد دو خط واسه سیبش بنویسه. شما هم گوش بدید. (تا یه جاهایی یواشکی نیست)

می دونید تو زندگی هر کسی یه سیبی هست که همیشه یکیه. یعنی می خوام بگم که اون می شه همه چیزش. همه کسش. همه فکرش...

حالا می دونید مهم اینه که اون رو پیدا کنی. یه جورایی سخته. یه جورایی صبر می خواد. ولی بالاخره پیدا می شه. مهم اینه که حالا که پیداش کردی بهش عشق بورزی. به قول معروف بچسبی بهش.

من سیب زندگیم رو پیدا کردم. همین سیب کوچولو. به شدت عاشقشم.

می دونید تا زنده هستم دوسش دارم. تا زنده هستم ازش ممنونم.

چیه. همیشه توقع داستان و شعر داشتید. حالا با یه اعتراف روبرو شدید.

چون زندگی ما یواشکیه بهترین جایی که می تونم داد دلم رو سر بدم تو همین خونه است.

 

 

تو را تا حد و مرز بت پرستی دوست دارم

تو را اندازه شب های مستی دوست دارم

 

 

ها!!!

فقط همین...

اگر میتونستم همه خیابونا رو پر ماشین می کردم

              

             تا وقتی می خوایم از خیابون رد شیم دستمو بگیری...

 

همه زمینارو پر برف می کردم

                     

                     تا واسه اینکه سر نخوری بازومو بگیری...

 

هر شب بارون می باروندم

      

             تا بریم یه گوشه زیر یه سرپناه بشینیم حرف بزنیم...

 

اگر میتونستم...

                                         

 

یادت نره که بدون تو من میمیرم...

نه میشه باورت کنم                       نه میشه از تو رد بشم

نه میشه خوب من بشی                   نه میشه با تو بد بشم

نه دل دارم که بشکنی                     نه جون دارم فدات کنم

نه پای موندن منی                        نه میتونم رهات کنم

نه میتونه تو خلوتش دلم صدا کنه تو رو

نه میتونم بگم بمون نه میتونم بگم برو

کجا برم که عطر تو نپیچه توی لحظه هام

قصه ام و از کجا بگم که پا نگیری تو صدام

چه جوری از تو بگذرم تویی که معنی منی

تویی که از منی اگر تیشه به ریشه میزنی

نه ساده ای نه خط خطی نه دشمنی نه هم نفس

نه با تو جای موندنه نه مونده جای پیش و پس

نه میتونه تو خلوتش                            دلم صدا کنه تو رو

نه میتونم بگم بمون                            نه میتونم بگم برو

کجا برم که عطر تو نپیچه توی لحظه هام

قصه ام و از کجا بگم که پا نگیری تو صدام

نه میشه باورت کنم نه میشه از تو رد بشم

نه میشه خوب من بشی نه میشه با تو بد بشم

نه دل دارم که بشکنی                      نه جون دارم فدات کنم

نه پای موندن منی                         نه میتونم رهات کنم

نمیشه با تو باشم و اسیر دست غم نشم

فقط میخوام با خواستنت تا هستم از تو کم نشم