سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

چیپس فرفری ی ی ی ی

یک روز هویج  برام چیپس فرفری خرید و به من بسیار خوش گذشت و من از چیپس فرفریم  کمی به او دادم، اما ریخت رو لباسش و چیپس فرفری حیف شد و لباس هویج کوچولو ، چیپس فرفری یی شد ولی مهم نبود و من باز هم به هویجم چیپس فرفری تعارف نمودم و هویج هم باز چیپس فرفری خورد و تا برسیم چیپس فرفری من تموم شد و من به خاطر چیپس فرفری ناراحت شدم آخه کم بود ولی چیپس فرفری اون روز به من بسیار چسبید و هویج هم خوشحال شد که من از چیپس فرفریم بهش دادم ولی چون کم دادم خودم ناراحت شدم که چیپس فرفریم کم بود وگرنه بیشتر بهش چیپس فرفری میدادم و هویجم به من در مورد چیپس فرفری قولی داده است که اگر باز به پیشم بیاید برایم چیپس فرفری میخرد و من باز هم از چیپس فرفریم به او میدهم اما خوشحال تر میشوم اگر هویج جان ، به جای یه دونه چیپس فرفری ، دوتا بخرد تا من چیپس فرفری خودم را با خیال راحت میل نمایم.

تولدت مبارک سیب کوچولو


جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست

تولدت مبارک تولدت مبارک

امشب شب ما غرق گل و شادی و نور
از جشن ستاره آسمون یه پارچه نور

امشب خونمون پر از طنین دلنواز
تو کوچه پر از نوای دلنشین ساز

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته


تو خونه سبد سبد گلهای سرخ میخک
عزیزم دوست دارم
تولدت مبارک

جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست


جشن تو شروع یک روز مقدس برام
وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ میخک
 عزیزم دوست دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک تولدت مبارک

امشب تو ببین چه شور و حالی و صفایی
راستی که گل سر سبد محفل مایی

امشب رو لبا گلهای خنده واسه ی توست
آرزوی ما بخت بلند در طالع توست

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ میخک
عزیزم دوست دارم
تولدت مبارک

تولدت مبارک تولدت مبارک


جوابیه هویجوری

دو تا دستام مرکبی ، تموم شعرام خط خطی
پیش شما شازده خانوم ، منم فقیر پا پتی
غرور رو بردار و ببر ، دلم میگه دلم میگه
غلامی رو به جون بخر ، دلم میگه دلم میگه

شازده خانوم قابل باشم ، باید بگم به شعر من
خوش آمدی خوش آمدی خوش آمدی
شازده خانوم چه خاکی و چه بی ریا
به منزل خود آمدی خود آمدی خود آمدی

عجب عجب چه رند و چه بلا شده دل پدر سوخته ام
باور کن زشوقتون اشکی شده چشم به در دوخته ام
شازده خانوم قابل باشم ، باید بگم به شعر من
خوش آمدی خوش آمدی خوش آمدی
شازده خانوم چه خاکی و چه بی ریا
به منزل خود آمدی خود آمدی خود آمدی

فرصت بدین عاشقیمو خدمتتون عرض می کنم
واسه فرار از خودم ، دو پا دارم ، دوپا دیگه قرض می کنم
شازده خانم قابل باشم ، باید بگم به شعر من
خوش آمدی خوش آمدی خوش آمدی
شازده خانوم چه خاکی و چه بی ریا
به منزل خود آمدی خود آمدی خود آمدی