سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سفر نیلوفری...

عاشقت شدم آی گل بهار

                   عاشقت منم پائیزو نیار

 

عاشقت شدم یار مهربون

                    من دوست دارم پیش من بمون

 

 

غروب آفتاب همیشه غم انگیز ترین وقت روزه ، چه برسه به اینکه سیب کوچولو هم قصد سفر داشته باشه... سیب و هویج روی چمنا روبروی هم نشستن و دستاشونو تو دست هم گرفتن... خیلی چیزا تو دلشونه واسه گفتن...اما فقط همدیگه رو نگاه می کنن .

آخه یه لوله کشی قوی بین این دوتا هست که کارشونو راحت کرده. دلاشون انقدر به هم نزدیکه که با نگاهشون می تونن همه چی رو به هم بگن.

 

-         کی بر میگردی؟

-         خیلی زود

 

سفر 14 روزه سیب کوچولو ، داره شروع میشه ، خوشحاله از رفتنش، اما دلش واسه هویجش تنگ میشه!

-         چرا گریه میکنی؟ خوشحال باش که داری میری...

-         خوشحالم ... دلم میخواست این سفرو با هم می رفتیم

-         منم دلم میخواست . ایشاا... دفعه دیگه با هم می ریم

-         اوهـــــــــوم

-         نه!!! بگو ایشاا...

-         ایشاا...

-         آفرین گل من... بووووووووووووووووسسسسسسسس

-         هویجم...

-         جونم؟

-         یه وقت منو یادت نره...

-         مگه میشه یادم بره؟؟؟ تو خانوم خودمی...لوس خودمی...دیگه بسه لوس بازی...پاشو که دیرت نشه!!!

-         چشم

 

بارون شروع کرده به باریدن...

-         خداحافظیــــــــــــــــی سیــــــــــــــــب کوچولــــــــــو.... همیشه دوستت دارم، اینو یادت نره...

-         یادم نمیره...آخه دل به دل راه داره عزیـــــــــــــــــــــــزم .

 

سیب کوچولو کاملا دور شده بودو دیگه دست تکون دادن فایده ای نداشت... واسه همین چشماشو بستو آروم گفت : شاید کنار هم نباشیم ، ولی همیشه پیشمی و  تو رو کنارم احساس می کنم و عاشقانه دوستت دارم...

 

تو واسم بگو غنچه طلا       عشق دیگه کجاست توی قصه ها

              من دلم میخواد که ما بشیم          از شب سیاه جدا بشیم

   بدون زیره این گنبد کبود      هیچکی مثل من عاشقت نبود   

بیا منو تو همصدا بشیم       یه قصه واسه عاشقا بشیم    


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد