سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

عید فطر

این روزا همه منتظر عید فطر هستند. مخصوصا امشب که شب 29 ماه مبارک رمضانه… اما اینجور که بوش میاد همه میدونن که عید چهارشنبه است. من که نفهمیدم چه خبره… یه ماه بحث می کنن سر اینکه کی ماه رو زودتر دیده؟ یه ماه هم مثل امسال زیاد براشون فرقی نمیکنه… چهارشنبه اس دیگه…

خوب به هر حال ، پیشاپیش عید همتون مبارک باشه. مخصوصا میخوام به هویجم تبریک بگم که از همه مهم تره.

هویج نازم… عیدت مبارک. ایشاا… طاعات و عباداتت قبول باشه… که میدونم هست. آخه خدا فرشته هاشو دوست داره.

همه دنبال اینن که ماه و تو آسمون ببینن

                                ولی من نیازی ندارم آسمون و نگاه کنم…

                                                         کافیه صورت ماه تو رو ببینم عزیزم!

                                                                                پیشاپیش عیدت مبارک فرشته من.

دوری تو برام خیلی سخته                   من عاشقت شدم…. آره…. خیلی وقته!!!!

                                                                            آره…. خیلی وقته!!!!

                                                                           آره…. خیلی وقته!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
شهریار واحدی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.shahnevis.blogfa.com

پس این جور که معلومه چون همیشه ماه رو میدید هیچ وفق روزه نگرفتید

موفق باشید

آدم برفی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام
ایشالا که همیشه لبتون غرق خنده باشه ..... دیر شده ولی عید مبارک
به روزم به من تبریک بگو !!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد